עכשיו יותר מתמיד הרשתות החברתיות הן המקום שבו יש לנו סיכוי גבוה למצוא עבודה. מה עליך לעשות? להיות אקטיבי.ת, לפעול, לחפש וליזום הזדמנויות.
איך את.ה מנצל.ת את הפלטפורמה הזו לצורכי חיפוש עבודה? את.ה נמצא.ת שם כמות שעות לא מבוטלת מהיממה. זה לא חדש שהמעסיקים, העסקים, הארגונים הבינו שאם את.ה נמצא.ת אחוז גדול מהיום בפייסבוק אפשר להגיע אליך בקלות, את.ה יותר נגיש.ה. יש כאלו שינצלו את הנגישות אליכם דרך פרסומות, קמפיינים וינסו להגיע אליך כדי לגייס אתכם לארגון.
נכיר תחילה את היתרונות של חיפוש עבודה בפייסבוק:
השימוש זמין, להבדיל מאתרי לוחות דרושים שיש לשלם דמי מנוי- הגישה לפייסבוק ללא תשלום.
השימוש נוח, אנחנו גם ככה נמצאים שם הרבה זמן, אפשר לעשות חיפוש עבודה "על הדרך", לבדוק אם יש משרות מעניינות תוך כדי בדיקת הפיד שלנו.
אנחנו כבר מכירים את המערכת וקל לנו לתפעל אותה.
יש חשיפה לכמות משרות גדולה ומגוונת.
ניתן לראות מי פרסם את המשרה, אם יש לנו שאלה על התפקיד לשאול ישירות את מי שפרסם.
ממה עלינו להיזהר ולשים לב?
ישנה כמות גדולה של קבוצות וחפיפה רבה, לדוגמא, "דרושים ראשון לציון" יש לפחות 5 קבוצות מקבילות, "דרושים ביוטק" יש יותר מ-7 קבוצות. אתם יכולים לנחש כמה קבוצות "דרושים תוכנה" יש.
יש כמות גדולה מאוד של משרות, לפעמים צריך לעבור על 200 משרות כדי למצוא משרה 1 מעניינת. הנגישות, חוסר הפרטיות והקלות להגיע לכל פרופיל עלולה ליצור "קרבת יתר" למעסיק העתידי שלך, לא תמיד הקרבה שמתאימה לך. יש לשים לב למדיניות הפרטיות ולזכור: החברים שלך בפייסבוק לעיתים קרובות הם הקולגות והמנהלים שלך בעבודה והם יכולים לראות למי התחברת.
איך מייעלים את ניצול הפלטפורמה?
מתמקדים בחיפוש קבוצות או משרות שמעניינות אותנו לפי מילות מפתח ספציפיות למשל ציוד רפואי, ביוטק, תרופות, הנדסת מערכות, אנשי פיתוח ועוד'.
לא מציעים חברות למנהלים בארגון שבו אנחנו מעוניינים לעבוד.
חשוב לך להראות נוכחות? דלגו לפלטפורמת לינקדאין, תציעו שם פניה. בקשה לחיבור עסקי בלינקדאין מתקבל באופן חיובי יותר.
Comments