top of page

"תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד בחייך"

חכם סיני בשם קונפציוס הגה את המשפט האלמותי הזה, וכמה שזה נכון.


דפנה לרמן דביר חיפוש עבודה השמה

גיוס מבחינתי זה אהבה לעבודה עם אנשים, לאבחון אנשים, להיות סקרן לטבע האנושי, לעזור , לסייע באמצעות קריאת האנשים, לדעת ליצור את הקשרים הנכונים, להגיע להתאמה הנכונה. אותה התאמה שתיצור מצב של WIN-WIN עבור שני הצדדים.


הצד המגייס שמחפש את העובד.ת הטוב.ה ביותר עבורו ועבור המועמד.ת המחפש.ת עבודה שרוצה את התפקיד , המנהל.ת והארגון הטוב ביותר עבורו.


לחיות את החיבור הנכון הזה, את העבודה השוטפת עם האנשים - זו תמצית הגיוס. ובסופה ישנה תחושת הסיפור שהצלחת לעשות את החיבור הנכון, בזכות הידע, הניסיון והיכולת הבינאישית שלך, זה הצליח, יצרת עוד טוב בעולם הזה.


13 שנה בגיוס לא הולכים ברגל, בתקופה זו מאז התחלתי כמגייסת מתחילה בחברת כח אדם שם שברתי את הראש "איך אני מוצאת את המועמדים הנכונים?!" ועד הקמת העסק הזה.

אני בעצמי עברתי תהליך של למידה, התבגרות, התפתחות , העצמה, כל זאת תוך כדי וכנראה שבזכות הליווי, תמיכה, הובלת והכוונת האנשים למקום הנכון ביותר עבורם.


לעיתים תהליך הכוונת המועמד לא הוביל להצלחה פיננסית עבורי מהסיבה ששיקפתי למועמד שהמשרה שהוא מעוניין או שאני מציעה לו, לא תתאים לו וייתכן ועליו לפנות לכיוון אחר, אך תחושת הסיפוק שעזרתי לאותו אדם ,גם אם לי לא היה רווח אישי/כספי, תחושת הסיפוק הייתה נהדרת.


השירותים שאני מתמקדת בהם בעסק הם סיוע בגיוס עובדים לחברות וארגונים וייעוץ בגיוס העובדים. סיוע למועמדים להתקבל למקום עבודה נכון ותואם את יכולתם וניסיונם.

במאגרינו מגוון משרות ביוטק, פארמה, טכנולוגיה ותעמולה.


דפנה

bottom of page