מנהל.ת שכר והטבות לחברת פארמה גלובלית באזור המרכז

חברת פארמה גלובאלית מצויינת במרכז הארץ מגייסת מנהל.ת שכר והטבות למטה החברה . התפקיד כולל ניהול תהליכי שכר חוצי ארגון בניהם עדכון שכר שנתיים כולל בנייה ובקרת תקציב שכר, ביצוע בקרות שכר ופיצויים, בניה ותפעול של תכניות תימרוץ, ניהול סקרי שכר, אחריות על תכניות תגמול הוני , קביעה ושדרוג מדיניות תגמולים, ניהול מו"מ, ליווי מקצועי למנהלים בכירים בארגון, הובלת תחום HRIS , ניהול צוות השכר במחלקת מש"א, עבודת ממשקים פנים וחוץ ארגונית הכוללת התקשרות מול חברות ביטוח , מנהלי הסדר פנסיוני, צוות מש"א, מנהלים בדרג בכיר בארגון וממשקים פנימיים נוספים.

דרישות:

תואר אקדמאי רלבנטי – חובה. תואר שני – יתרון. לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה העוסק בתחום תגמול והטבות – חובה. ניסיון קודם בארגון גלובלי – יתרון. בקיאות בדיני עבודה / חשבות שכר / תכניות פנסיוניות - חובה שליטה בתוכנות Office לרבות אקסל – חובה. ניסיון בHRIS- יתרון משמעותי. ניסיון בתוכנות SAP וחילן – יתרון משמעותי. אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, קריאה) - חובה


המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

קורות חיים לjobs@d-hr.co.il אנא ציינו מספר משרה JB-195



35 צפיות
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square